Początek czyli Szalone lata 80-te!

Właśnie wróciłem, ze szkoły. W głowie miałem jedną myśl… To było całkowite zaskoczenie dla rodziców. Będę grał punka. Na gitarze. To nic, że nie potrafię grać. Następnego dnia dowiedziałem się, że kolega sprzedaje gitarę Defil Kosmos wzorowaną na Gibsonie. Musiałem ją mieć. Wyprosiłem ją u rodziców. Mama myślała, że to pudło…, a ja nie sprostowałem, że to deska.

Nie zapomnę jej wielkich oczu kiedy przyniosłem wiosło. To jeszcze nic, bo dostałem w gratisie fuzza, którego później namiętnie podpinałem. Hałas był niesamowity.

Punk’s Not Dead.

PunksNotDead

I wszystko się zaczęło…

Nie trudno się domyśleć, że moja przygoda z muzyką trwa do dziś.

Chciałbym również Was zabrać w podróż przez muzyczne gatunki, wspomnienia i inspiracje.

A dla tych, którzy spróbują zmierzyć się z gitarą rozpoczynając naukę gry wspomogę wiedzą, którą zdobywałem przez lata 😉

Skomentuj

