Metallica „Enter Sandman”

Metallica
„Gaśnie świa­tło
Poja­wia się noc
Trzy­maj moją rękę
Odcho­dzisz do kra­iny marzeń”

Oczywiście, to Metallica amerykański zespół heavymetalowy i fragment tekstu piosenki „Enter Sandman”. A całe tłumaczenie znajdziesz na końcu dzisiejszego wpisu. No ale nie byłbym sobą, gdybym nie dorzucił dla miłośników gitarowego grania „materiału ćwiczebnego”, czyli piosenki wraz z tabulaturą. Do pobrania w formie pliku pdf. : Metallica Enter Sandman

 

 

Oficjalna strona zespołu Metallica: http://www.metallica.com/

I oficjalna strona polskiego fanklubu zespołu (warto zajrzeć): http://overkill.pl/

 

Tłumaczenie tekstu:

Enter Sandman

Odmów swoją modli­twę mój mały
Nie zapo­mnij mój synu
Uwzględ­nić w nich wszystkich

Przy­kry­wam cię z cie­płem wewnątrz
Trzy­maj się wolny z dala od grze­chu
Dopóki nie przyj­dzie dzia­dek piaskowy

Śpij z jed­nym okiem otwar­tym
Ści­ska­jąc swoją poduszkę mocno

Gaśnie świa­tło
Poja­wia się noc
Trzy­maj moją rękę
Odcho­dzisz do kra­iny marzeń

Coś jest nie tak, zgaś świa­tło
Cięż­kie myśli dzi­siej­szego wie­czoru
Nie są białe jak śnieg

Marze­nia o woj­nie, marze­nia o kłam­cach
Marze­nia o smo­czym ogniu
I o rze­czach które mogą ugryźć

Śpij z jed­nym okiem otwar­tym
Ści­ska­jąc swoją poduszkę mocno

Gaśnie świa­tło
Poja­wia się noc
Trzy­maj moją rękę
Odcho­dzisz do kra­iny marzeń

Teraz kładę się spać
Modlę się do Pana żeby chro­nił moją duszę
Jeśli umrę zanim się obu­dzę
Modlę się żeby Pan wziął moją duszę

Cicho mały, nie mów nic
I nic nie zna­czy hałas, który sły­szysz
To tylko bestia pod twoim łóż­kiem
W Two­jej sza­fie, w two­jej głowie

Gaśnie świa­tło
Poja­wia się noc
Ziarnko pia­sku

Gaśnie świa­tło
Poja­wia się noc
Trzy­maj moją rękę
Odcho­dzisz do kra­iny marzeń

Skomentuj

