Renowacja gitary akustycznej cz. 2

2016-06-03 15.26.47Dziś mija kolejny dzień mozolnego szlifowania pudła i gryfu.  Żeby ułatwić sobie pracę wykorzystałem wiertarkę z dokręconą nakładką z materiałem szlifującym o gradiencie 120.  Kilkakrotne przetarcie wszystkich powierzchni spowodowało zmatowienie lakieru i miejscowe pokazanie się „żywego” drewna. Dalej musiałem jednak postępować ostrożnie, więc papierem ściernym (150) ręcznie, bez nadmiernego nacisku szlifowałem od początku wszystko. W ten sposób uzyskałem przyjemnie gładkie powierzchnie. No, ale żeby nie było za pięknie cały zabieg, czyli szlifowanie całości powtórzę bardzo drobnym papierem. To powinno jeszcze poprawić gładkość drewna i dać efekt, którego oczekuję.
06-03-09.12.58 06-03-09.18.06Cdn…

Skomentuj

